مقالات بهائیت (3597)
سوال : آیا زنان در بهائیت میتوانند ولیامر شوند؟!
نوشته شده توسط Super Userکوتاه خواندنی :
بهائیت در ایران: در این موضوع تعداد زیادی مطلب در پایگاه درج نمودیم . اما اینکه تکرار شود قاعدتا این سوال را در ذهن بطور همیشگی ایجادخواهدکرد که" چرا بر خلاف شعار تساوی زن و مردی که در بهائیت سر داده میشود، بهائیان از حضور در بالاترین ارکان رهبری این فرقه، از جمله مقام ولایت امری یا همان شورای بیت العدل محروم هستند." پیشگوئی رهبران بهائیت در مورد ادامه رهبری در خواندان حسینعلی نوری با با عقیم بودن شوقی افندی به تاریخ پیوست ولی این سوال همیشه باید در ذهن بماند که تساوی زن ومرد با عدم حضور زنان در شورای رهبری بهائیت یا همان بیت العدل چگونه قابل توجیه است .
مدعی خدائی که خود را نمله (مورچه ) فانیه (نیست شونده در حال مرگ )میداند !!!
نوشته شده توسط Super Userکوتاه وخواندنی :
بهائیت در ایران : میرزا حسینعلی مازندرانی که در آثارش خود را خدای خدایان و خالق جهانیان می نامد و به پیروانش حکم می کند که کور شوند و کر باشند تا فقط او را ببینند و صدای او را بشنوند! و به بندگان جاهل خویش دستور می دهد تا او را بپرستند و قبر او را قبله گاه خویش سازند، وقتی که از حاکم و سلطان زمانش احساس خطر می کند، خود را مورچه ای ناچیز می نامد تا بدین وسیله از دست آنان خلاص شده و حاکمان و پادشاهان اعمال و کردارش را ببخشند و از تقصیراتش چشم بپوشند.
ترور وخشونت راهبرد اجرائی رهبران بهائیت در برابر مخالفان
نوشته شده توسط Super Userعزيه خانم از ترورهاي بهاء الله مي نويسد…
بهائیت؛ منع دفاع، تحبیب (دوست داشتن ) جهانگیری!
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران: پیشوایان فرقهی بهائیت، دفاع از وطن در برابر تهاجم متجاوزین و ستمگران را امری مذموم برشمردهاند. اما به راستی اگر جنگ تا این حد بد است که پیشوایان بهائیت دفاع از خود را ناپسند دانستند، پس چرا مانند ديگر جنگطلبان در جایی دیگر، جنگ، كشتار و حتی كشورگشایی را در مواقعی واجب و مقدم بر صلح معرفی نمودند؟!
آیا نویسنده کتاب ایقان میتواند ادعای خدائی کند
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران: ادعای حسینعلی نوری بعد از درگیری با برادرش که آنزمان در عراق سکونت داشتنند ابتدا من یظهرالهی بود . همان وعده ای که علی محمد باب در کلام خود آورده بود که بعد از 2000 سال از اعلام رکنیت علی محمد باب در سال 1261 اتفاق خواهد افتاد .. حال بماند که فاصله اعدام علی محمد باب یعنی 1266 و اعلام من یظهرالهی حسینعلی نوری تا ادعای ایشان بعد زمانی حدود18 سال را نشان میدهد . حالاوعده داده شده توسط علی محمد باب با اینادعا سازگاری دارد خود جای بحث دارد . اما بحر حال حسینعلی این ادعا را کرد
وساطت روس و انگليس براي آزادي بهاء
میرزا حسینعلی مازندرانی پیامبر خود خوانده بهائیان از طرفی مدعی ست که با نزول کتاب اقدس، احکام بیان منسوخ گردیده و قابل عمل برای پیروانش نیست. از طرفی می گوید اراده نسخ بیان را نداشته و کسانی که بیان را منسوخ و فاقد اعتبار می دانند، لعنت کرده، می گوید نه تنها بیان و احکام آن نسخ نشده، بلکه در آینده نیز نسخ نخواهد شد.
کتاب بدیع، صفحه 390 سطر 6 و 11 و 17 :
ودر ادامه همین صفحه میخوانیم:
حسینعلی نوری در این زمینه در کتاب بدیع صفحه 390 سطر می گوید: «قل ان المشرکین ظنوا بانا اردنا ان ننسخ ما نزل علی نقطة البیان... و لکن اراد بهذا الظهور ان یثبت ما نزل من عند نقطة البیان... فسوف نثبت احکامه و نبرهن آثاره فی الارض بقدرة و سلطان مبینا». یعنی همانا مشرکین گمان کرده اند ما اراده نسخ آنچه بر نقطه بیان (علی محمد باب) نازل شده داریم ... ولی خداوند اراده نموده با این ظهور ( ظهور حسینعلی بهاء) آنچه از جانب نقطه بیان نازل شده تثبیت گردد پس به زودی احکام او را تثبیت می کنیم و آثارش را در زمین با قدرت و اقتدار به روشنی آشکار می سازیم.
پیامبر خود خوانده بهائیت همچنین در مورد جایگاه والای کتاب بیان نزد پیروانش در کتاب مجموعه الواح مبارکه صفحه 350 می نویسد: «... نقطه اولی در بیان فارسی بتفصیل مرقوم داشته اند، رجوع به آن نمائید که حرفی از آن کفایت می کند همه اهل ارض را و کان الله ذاکرا کل شئ فی کتاب مبین». یعنی خدا همه چیز را در کتاب بیان ذکر نموده است. و آن قدر این کتاب ارزشمند است که یک حرف آن برای کل بشریت کفایت می کند!
کتاب محموعه الواح مبارکه، صفحه 350 سطر 13
طبق گفته میرزا حسینعلی، آنچه علی محمد شیرازی از قتل و غارت، جنایات، ضرب اعناق، سوزاندن کتب و اوراق، هدم بقاع و قتل عام عمومی در کتاب بیان دستور داده، نزد وی از آنچه در آسمان ها و زمین است، محبوب تر می باشد! بدنبال کشف این مسئله که چرا حسینعلی نوری تا این حد کتاب بیان را تائید می کند، معلوم می گردد که وی در پی اثبات مقام خویش (من یظهره الله) است تا بدین وسیله دلیل محکمی در مقابل معترضین خود داشته باشد. بدین جهت در کتاب اقتدارات صفحه 45 و 46 می گوید: «کل می دانند که به این ظهور أعظم ما نزّل فی البیان ثابت و ظاهر و محقق شده و اسم الله مرتفع گشته و آثارالله در شرق و غرب انتشار یافته و بیان فارسی مخصوصاً در این ظهور امضاء شده مع ذلک متصلاً نوشته و می نویسند که بیان را نسخ نموده اند که شاید شبهه در قلوب القا شود و معبودیت عجل (گوساله، منظور حسینعلی نوری برادرش یحیی صبح ازل می باشد)محقق گردد.
نتیجه اینکه اگر منتقدین به سخنان غیر عقلانی علی محمد باب در کتاب بیان معترض شوند، میرزا حسینعلی نوری می گوید سخنان باب به ما بهائیان ارتباطی ندارد، چرا که با نزول اقدس، «بیان» نسخ شده است. اما وقتی منکرین بهاء از وی سندی مبنی بر اثبات مقام «من یظهره اللهی» طلب نمایند، می گوید به کتاب «بیان» مراجعه نمائید.
مبلغین بهائی باید پاسخ بدهند که کتاب کتاب را ناسخ دیگری باید دانست ؟
فرقه ضاله بهائیت ، رژیم فاسد پهلوی و شکل گیری رژیم کودک کش اسرائیل
نوشته شده توسط Super Userبه بهانه فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران