افراد آنلاین
آنچه دالگورکی به علی محمد خان باب القا کرد !!
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : پس از سيدكاظم رشتي، سيدعلي محمد با اينكه در كربلا و در حلقه ياران نزديك ملاكاظم رشتي نبود، تحت تأثير تلقينات پرنس دالگوركي بلافاصله ادعاي جانشيني او را مطرح ساخت و درست يك سال بعد، در سال 1260 قمري كه مصادف با هزارمين سال غيبت امام عصر (عج) بود، با حمايت كانونهاي متنفذ و مرموز استعماري، دعوي خويش را مطرح نمود و ضمن اينكه خود را «ركن رابع» خواند، ادعا كرد كه «باب» امام زمان (عج) است و در نشست و برخاست هاي روزانه و در ميان اطرافيان خود گفت كه «من مبشر ظهور امام زمان و باب او هستم و هركس كه به ظهور حضرت مهدي (عج) اعتقاد و ايمان دارد، بايد ابتدا با من كه «باب» و «در» او هستم بيعت كند». وي حتي حديث »انا مدينه العلم و علي بابها» را در جهت اثبات اين ادعاي خود معني و تفسير مي كرد و مي گفت، حتي حضرت رسول اكرم (ص) به حقانيت و ظهور من اشاره كرده و فرموده اند: «من شهر علم هستم و علي باب»
اغنام الله ، حسینعلی نوری را دیدی بهشت را دیده ای !!!
نوشته شده توسط Super Userکوتاه و خواندنی
بهائیت در ایران : سید هادی سید وکیلی استاد دانشگاه قرآن و حدیث، در یکی از مباحث خود در یکبرنامه رادیوئی با بیان اینکه بعضا فرقه بهائیت تلاش داشته از جایگاه و آموزه های تصوف سوءاستفاده کند ، در مورد جایگاه زندگی بعد ازمرگ در این فرقه بیان میکند : در تعالیم این فرقه کمتر از انگشتان یک دست به موضوع زندگی بعد از مرگ اشاره شده است.
از کتاب " فرقه ها در میان ما " خانم مارگارت تالر سینگر