مقالات بهائیت (3597)
بهائیت در ایران برداشت از بهائیت شناسی : قرآن کریم بعنوان آخرین کتاب آسمانی از ابعاد و زوایای مختلف معجزه است و اعجاز آن اختصاص به فصاحت و بلاغت ندارد. این کتاب مقدس برخوردار از یک زیبائی برتر و ارزش والاتر یعنی مفاهیم و معانی عمیق و دقیق است. قرآن کریم رسالت خویش را هدایت بشر شناسانده و کتابی است که پیامبر با آن، مردم را از ظلمت ها به نور رهنمون می گردد.
از دیگر عجایب فرقه ضاله : بکارگیری خدمتکار فقط باکره
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : تعجب نکنید این گونه تراوشات فکری از مغزی دیوانه برای ما کاملا عادی شده است . در ابتدای اعلام رکنیت و بعدها قائمیت جناب علی محمد باب علمای تشیع بعد از اولین مناظره در شیراز او را به خبط دماغ ( همان بیمار روانی ) شناختند و فتوا به فلک کردن و تبعید اودادند . جانشینان او هم همین خبط دماغ را با گستردگی بیش از او داشته اند، لذا تعجب نکنید که در احکام محیر العقول این مدعیان دروغین احکامی عجیب وغریب داشته باشید .
بهائیت در ایران : یشوایان فرقهی بهائیت (از جمله عباس افندی)، بارها علمای اسلام را مورد هتاکیها و جسارت خود قرار دادهاند. اساسا اینگونه رفتار با آموزه های این آئین در تناقض است . چگونه میتوان ادعای دشمن دوستی و اخلاقمداری داشت و در عین حال به علمای دین، که در روایات معصومین (علیهم السلام) به جانشینان وارثان انبیاء تشبیه شدهاند، اینگونه توهین و جسارت نمود؟!
کوتاه و خواندنی
بهائیت در ایران : بنابر تأکید شوقی افندی، بهائیان موظفند تا از شعار تساوی زن و مرد در این فرقه، به عنوان فرصت تبلیغی مناسب استفاده کنند. اما آیا فرقهای که احکامی نابرابر در ارث بردن زن و مرد وضع کرده و یا حضور در بالاترین نهاد تصمیمگیری خود (بیت العدل) را مختص مردان دانسته و یا اساساً جنس زن را پست برشمرده، میتواند منادی این شعار باشد؟!
بررسی آسیب های فرقه ها در مریدان
شبههی که بهائیان طرح می کنند و شعار توخالی حمایت از زن در بهائیت
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : مبلّغین بهائی در راستای سرپوش نهادن بر تضییع حقوق زن و توجیه نابرابری میان زن و مرد در این فرقه، شبهه ای را در خصوص زنان در اسلام مطرح می کنند که ادعا دارند اسلام به زدن زنان فرمان داده است. این در حالیست که ضرب در آیه به معنای زدن نیست و بر فرض هم که به معنای زدن باشد، طی مراحل ملاطفتآمیز برای احقاق حقوق مرد شرط بوده و زدن باید آرام و به طور ملایمتآمیز باشد.
بهائیت در ایران : مبلّغان بهائی ارتباط این فرقه با استعمار را از جمله تهمتهایی معرفی میکنند که اخیراً دشمنان بهائیت به این فرقه وارد کردهاند. متاسفانه تنها چیزی که بهائیان و مبلغان آنها دنبال نمی کنند اسناد تاریخی است . به نظر می رسد با تاریخ و مطالعه آن قهرند .اینکه جناب علی محمد باب در کنار دانیاز دالگورکی پرورش یافت وبا تحریک او با یکبرنامه از پیش طراحی شده ادعای بابیت کرد در کتب تاریخی بارها مورد بحث وتائید قرار گرفته است. آیا می شود تاریخ ترور شاه ایران توسط بابیان و به دستور حسینعلی نوری را نخواند و آن را ادعائی دروغ دانست. اگر وابستگی وجود نداشت رفتار وزیر مختار روس با این موضوع و اخذ تعهد از دربار برای حفظ جان جناب نوری و اینکه تا کشور عراق مامور بدرقه روس با مامورین دربار همراهی می کردند به چه دلیل انجام گرفته است ؟ و جناب عبدالبها احتمالا بدلیل عدم وابستگی به دولت بریتانیا و از روی مردم دوستی لقب سر را از کشور انگلستان دریافت کرده است. کمی مطالعه کنید راه دوری نمی رود فقط توجه کنید که لقب سر به کسانی اهدا می شود که در جهت حفظ منافع دولت فخیمه انگلیس اقدام برجسته ای را در کارنامه خود دارند حال بفرمائید این خدمت در مورد جناب عبدالبهاءچه بوده است ؟
بهائیت در ایران : در طول تاریخ و از همان زمان که انسانها به یک بت سجده میکردند انحراف در اعتقادات بوجود آمد . بعدها ادیان الهی به این انحرافات خاتمه دادند و تا حدودی توانستند بسترهای اینگونه انحرافات را از جوامع انسانی دور کنند . اما با گذشت زمان و مدعیانی با اهداف سود جویانه توانستند با استفاده از همین ادیان ادعاهای دروغین در نوع جدید خود را مطرح نمایند . در ادعاهای جدید شاید خبری از بتها نبود ولی انسانها با حیله و نیرنگ جای بتها را پر کرده بودند . فرق گوناگون و با نامهای متعدد با محوریت یک مراد ، قطب ، خلیفه و یا .... پا به عرصه وجود نهادند. وبا توجه به وضعیت سیاسی اقتصادی و اجتماعی مناطق مختلف رشد کردند . رشد اینگونه فرق در جغرافیای مناطق باتوجه به اعتقادات مردم همان منطقه جغرافیائی متفاوت بود و البته بودند فرقی که توانستنند در مدتی به جغرافیای سایر مناطق هم ورود کنند . یکی از همین فرقه ها که با اهداف سیاسی وبه منظور تسهیل در استعمار سرزمین ایران و با حمایت دولت استعمار گر روسیه و بعدها انگلیس ظهور و بروز پیدا کرد و بر اساس همان نیاز یعنی اشغال سرزمین فلسطین و تقدیم آن به یهودیان صهیونیست جغرافیای فعالیت خود را به خارج از مرزهای ایران گسترش داد فرقه بابیه و بعدها با نام بهائیه بود . بنیانگذار این فرقه علیمحمد شیرازی در 27 مهرماه سال 1198 شمسی در شهر شیراز از پدری بنام سید رضا و مادری بنام خدیجه بیگم متولد شد. وی در دوران کودکی پدرش را از دست داد و دایی اش(سید علی) سرپرست او گردید.