مقالات بهائیت (3597)
بهائیت در ایران : پیشوایان بهائی در عین ظاهرسازی برای جذب مسیحیان به کیش بهائیت، نتوانستند بر خلاف شعارهای نوع دوستیِ عوام فریبشان، کینه توزی خود را نسبت به پیشوایان و پیروان این دین الهی پنهان کنند و صراحتاً برگزار کنندگان جشن میلاد مسیح (ع) را بیشعور خواندهاند!
پیشوایان بهائی در عین ظاهرسازی در رفتار خود، برای جذب مسیحیان به کیش بهائیت، نتوانستند بر خلاف شعارهای نوع دوستیِ عوام فریبشان، کینه توزی خود را نسبت به پیشوایان و پیروان این دین الهی پنهان کنند. لذا در گفتههای خود، بارها پیشوایان و پیروان دین مسیحیت را مورد توهین و هتاکی قرار دادهاند.
جنجال مظلوم نمائی تشکیلات بهائی ، واقعیت ماجرای بهائیان روستای کتا چه بود؟
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : تشکیلات بهائیت در جریان سازی اخیر خود علیه جمهوری اسلامی، مدعی مصادره زمینهای کشاورزی بهائیان روستای کتا دنا به جرم عقیده شده است. این در حالی است که بنابر اعتراف تشکیلات بهائی، مصادره زمینها به استناد اصل 49 قانون اساسی کشور بوده است. اصلی که یا بهائیان در زمینهای موات و مباحات اصلی تصرف کرده یا از اموال تشکیلات غیرقانونی بهائیت بوده است.
تشکیلات بهائیت در رسانههای خود و با حمایت رسانههای براندازِ همسو، اخیراً به جریان سازی جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران با عنوان «تصرف مزارع آبی بهائیان در روستای کتا، در بحبوحه بحران آب در ایران» دست زدهاند. در بیانیهای که تشکیلات بهائیت از نیویورک صادر کرد، مدعی شد:
بهائیت در ایران برداشت از دارالعرفان :
سوال : یکی از ادعاهای بهائیان این است که شیخ مرتضی انصاری، با وجود این که از بزرگترین علمای شیعه و معاصر حسین علی نوری بودند، هرگز او را تکفیر نکرده و نقدی را بر راه و روش او وارد ندانسته اند. آیا در تاریخ، خلاف چنین ادعایی ذکر شده است؟ آیا اثری از نقد بهائیت در آثار شیخ مرتضی انصاری وجود دارد؟
وعده ای که محقق نشد ، پیشبینی تاریخ صلح جهانی از نگاه عبدالبهاء
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : در حالی که پیامبرخواندهی بهائی، علم پیشوایان الهی را خطاناپذیر و متصل به منبعی الهی دانسته، متون پیشوایان بهائیت دارای اشتباهات فاحشی بوده که سرکردگان بهائیت ناچار به اصلاح آنها شدهاند. در یک نمونه، پیشگویی عبدالبهاء دربارهی تحقق صلح عمومی و برپا شدن سلطنت بهائی در سال 1957 میلادی، با عبارات مبهمی جایگزین شده است!
در حالی بهائیان، وحدت نژادی را آرزوی عبدالبهاء و حصول به آن را با پیمودن راه او ممکن میدانند که عبدالبهاء خود، مصداق بارز تبعیض نژادی و توهین به قومیتها بوده است!
در پیامی که در یکی از کانال های تبلیغی تشکیلات بهائیت به انتشار درآمد، راه کار پاک کردن لکه ننگ اختلاف نژادی، در درون بهائیت و نه خارج آن، دانسته شد: «هیچ کس نباید چنین پندارد که میتوان با اطمینان خاطر صبر کرد و منتظر شد تا واسطه یا سازمانی خارج از امر الهی (بهائیت) پیدا شود تا با ابتکار و خلق محیط مساعدی (مناسب) بر حلّ آن مشکل عظیم فائق (چیره) گردد.»(1)
نگاهی دیگر به صلح جهانی از نگاه بهائیت سوال : چرا مشارکت زن ها در اداره عالم ضروریست عبدالبهاء پاسخ می دهد
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : عبدالبهاء، ثمره تساوی زن و مرد و حضور زنها در اداره عالم را به دلیل خانواده دوستی زنها، گسترش صلح میدانست. این در حالیست که در بهائیت، زنها از مدیریت ارکان رهبری بهائیت محروم شده و به نفرت از خانواده، بخاطر برگشت بستگان خود از بهائیت، محکوم میشوند.
سایت رسمی تشکیلات بهائیت در مقالهای که با عنوان «زن و صلح» منتشر کرد، به اهمیت مشارکت زنها در ادارهی جامعه پرداخت و علّت آن را صلح طلبی زنها بیان داشت: «آثار بهائی به صراحت آمده که مشارکت زنان در ادارهی امور عالم ضرور است، چراکه زنان به طبيعت طرفدار صلح هستند و صلح بنيان گذار آيندهی بشريت خواهد بود».(1)
سوال : آیا گسترش صلح و وحدت با پذیرش بهائیت ممکن است
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : بهائیان پذیرش بهائیت را پیش شرط تحقق صلح و وحدت معرفی میکنند و در این راستا تعالیم بهائی ( تساوی زن و مرد، تحری حقیقت، ترک تقلید و مطابقت دین با علم و عقل) را از تمایزات بهائیت برمیشمارند. این درحالیست که هیچ یک از این پیششرطها جنبه عملی در بهائیت نداشته و تعالیم بهائی به آنها پایبند نیست.
توصیه بیت العدل به بهائیان برای استفاده از فضای مجازی تناقضی آشکار با اصول بهائیت
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : تشکیلات بهائیت در حالی بهائیان را به تبلیغ حداکثری و پرهیز از انتشار مطالب نامناسب در فضای مجازی فرامیخواند که بر خلاف احکام بهائی، تبلیغ را بر پیروی از حاکمیت راجح میداند و خود بانی و حامی رفتارهای نامناسب و براندازانه بهائیان در فضای مجازی است!