مقالات بهائیت (3597)
طرد ، یا در فرهنگ سیاسی بایکوت مجازاتي زجرآور و مضر
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : طرد در لغت به معناي راندن و دور کردن مي باشد. همانطور که قبلاً اشاره کرديم، دو نوع طرد در بهائيت وجود دارد
مجازات طرد ، بی رحمانه ترین مجازات برای تکفیرو تکذیب بهائیت
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : همه بهائيان تسجيل شده ? عضو رسمي جامعه بهائي محسوب مي شوند مگر آنکه مورد طرد قرار گيرند.
طرد در بهائيت بر دو نوع است :
بهائیت در ایران : در نبود نظارت دقیق وزارت ارشاد بر نشریات، ماهنامه شبکه آفتاب در چهل و هشتمین شماره خود که روز گذشته توزیعشده است ویژهنامهای در تمجید از یک نویسنده بهائی با عکس جلدی از مجلس عروسی وی منتشر کرده است!
ترس از مجالس روضه سید الشهدا(علیه السلام) چرا ؟
نوشته شده توسط Super Userنکته :
بهائیت در ایران : چرا جریانات شبه دینی و فرق نوظهور از مجالس روضه هراس دارند ؟
بهائیت در ایران : در فضای مجازی و در سایتهای و خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی در خصوص غیر الهی بودن کتاب بیان مطالب متعددی همراه با ارائه اسناد تائیدی دال بر الهی نبودن متن این کتاب تا کنون ارائه شده است . اما بحث پیش رو بنظر میرسد بتواند اگاهی ودانش عزیزان کاربر را در این زمینه بالا ببرد . پس از درج ساسله مطالبی با موضوع عبارات ترديدي در ايقان بود که نشان از الهي نبودن آن مي کند احدی از بهائیان اعتراضی را ارائه نمودند " اول : اين بيان اختلاف از اقوال مردم ، پيش از ايقان در قرآن آمده است .
بهائیت در ایران برداشت از فرقه نیوز : همسویی جریانهای بهائیت، ضداسلام و ضدانقلاب، حزب اصلاحات و برخی سلبریتیها با نوشین جعفری (عنصر هتاک و رابط سفارتهای خارجی)، نشان از نفوذی گسترده در کشورمان دارد. عوامل نفوذی که تلاش برای استحالهی فرهنگی ایران اسلامی دارند و متأسفانه عوامل آن، برخی ارکان قدرت کشور را در اختیار داشته و یا سر در آخور اموال بیت المال دارند!
بهائیت در ایران : پیشوایان بهائی با توسل به مظلومنمایی و برانگیختن حسّ ترحم مردم نسبت به خود و همچنین به دست فراموشی سپردن خیانتهایشان به ایران و ایرانی، به ذکر افسانهسراییهایی از مظلومیت ساختگی پیروانشان در ایران پرداخته و به نوعی واقعهی کربلای حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) را برای پیروان خود شبیهسازی کردهاند که ما در این مقاله، در مقام رد آن هستیم.
بهائیت در ایران : بهائیان بیت العدلی که خود را بهائیان راستین میدانند، به حکم روحیه ماکسول، ناقض تدابیر انتصابی ولیامر خود هستند. چرا که در واقع روحیه ماکسول با یک شبه کودتا، نظام رهبری سازمان یافته شده توسط شوقی افندی را از بین برد و میسن ریمی که ریاست جنین بیت العدل را از سوی ولیامر بهائیت و همچنین ادعای جانشینی او را داشت طرد نمود.