مقالات بهائیت (3597)
نقد دیدگاههای پیامبر خواندگان بهائیت در موضوع ابن الانسان ( بخش دوم )
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : این مقاله به تحلیل دیدگاه سران بهائیت درباره «ابن الانسان» و نقد تطبیق های آنان میپردازد:
بهائیت در ایران : میرزا حسینعلی نوری مازندرانی پیامبر خود خوانده بهائیان زمانی که در بغداد به حالت تبعید بسر می برد، در سال 1278 قمری برابر با 1861 میلادی کتابی در جواب سوالات حاجی سید محمد خال ، دائی علی محمد شیرازی و در اثبات ادعای علی محمد باب که خود را قبلاً از پیروان او می دانست، در طی دو شبانه روز نوشت. این کتاب معروف به رساله خالویه بود که بعدها به اسم ایقان نامیده شد.
بهائیت در ایران : اساسا احکام وارده از سوی فرقه ضاله بهائیت با منشاءپیامبر خوانده آنان فاقد منطق ، شعور انسانی و توهین به انسانها و خانواده هاست .
بهائیت در ایران : محل دفن اجساد پیروان فرقه بهائیت هر از چند گاهی توسط سایتهای وابسته به فرقه ضاله خبر ساز شده وبا مظلوم نمائی به حوادث پیرامون این قبور میپردازند .آنچه نظام اسلامی تاکنون مد نظر داشته است تعیین محلهائی برای دفن اجساد پیروان بهائیت بوده است .
بهائیت در ایران : پیامبرخواندهی بهائیت نوشیدن شراب را تنها به علت زوال عقل، ناروا دانسته است
دیوانه ای بنام بهاء : فرا گیری زبان خارجی فقط برای تبلیغ !!!
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : بهائیان در حالی مدعیاند یکی از تعالیمشان مسئلهی لزوم تطابق دین با علم و عقل است که پیامبرخواندهی بهائیت در حکمی خلاف، یادگیری زبانهای خارجی را فقط برای تبلیغ بهائیت جایز برشمرده است. این در حالیست که در تمام قوانین و اصول ادیان و فرق شبه دینی و آئینهای دنیا ، هیچ موردی را نمیتوان یافت که تحصیل علم و دانش [که زبان نیز جزئی از آن است]، ممنوع دانسته باشند.
بهائیت در ایران برداشت از پایگاه جامع فرق و ادیان و مذاهب : پیامبرخواندهی بهائیت در راستای مقابله با انقلابهای مردمی بر علیه ستمگران، آزادیخواهی را به آتش فتنهای خاموشنشدنی تشبیه و با حیوانی و فریبکارانه برشمردن آن، آن را مایهی خروج انسان از دایرهی ادب دانسته است. اما در عین حال وی، پیروی از احکام بیبند و بار مسلک خود را مصداق آزادی واقعی معرفی کرده است.
" بهائیان موحد " انشعابی ، از فرقه ضاله بهائیت ؟
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : پیروان بیت العدل مدعی هستند که در بهائیت، نزاع و اختلاف در میان نمی باشد و بهائیت از جمله عقایدی است که دارای اختلافات درونی نیست؛ اما هیچ گاه به شما نمی گویند که بهائیت به بیش از ۱۰ انشعاب، تقسیم شده است.