مقالات بهائیت (3597)
مصلوب شدن حضرت مسیح (ع) از نگاه فرقه ضاله بهائیت
نوشته شده توسط Super Userکوتاه خواندنی :
بهائیت در ایران برداشت از پایگاه جامع فرق ادیان و مذاهب : پیشوایان فرقهی بهائی بر خلاف آیات قرآنی معتقدند که حضرت مسیح (علیه السلام) توسط یهودیان به شهادت رسیده است. این ادعای پیشوایان بهائی در حالیست که کتاب آسمانی قرآن صراحتاً قتل حضرت عیسی (علیه السلام) را تکذیب میکند. قرآن میگوید مسیح به صلیب کشیده نشد. بلکه به اذن خدا، امر به دشمنان مشتبه شد و آنان شخص دیگری را به جای حضرت عیسی (ع) به صلیب کشیدند.
بهائیت در ایران : فاضل مازندرانی از مبلّغان برجستهی بهائیت، در راستای انکار خاتمیت حضرت محمّد (صلّی الله علیه و آله)، مدعی شده که مسئلهی به این مهمّی نیازمند به تأکید بسیاری برای ثبوتش بوده است. همچنان که وی گفته است: «اگر چنین منظوری مخالف ظواهر عقلیه و مداخل در ارادات و سنن الهیّه بود، حسب معقول و مرسوم بایستی مؤکّد و مکرر تثبیت گردد، در حالی که در هیچ محلّی از قرآن ادنی (کمترین) اشارهای به چنین معنی نشده».[1]
کوتاه و خواندنی
بهائیت در ایران : مدعی پیامبری بهائیت، با اصرار خود به عربی نویسی، مرتکب اشتباهات فاحش ادبی و محتوایی شده است. اما جالب است بدانیم، اشتباهات ادبی و محتوایی پیامبرخواندهی بهائیت به قدری بوده که پیروانش برای جلوگیری از ایراد مخالفین، اقدام به اصلاح آنان کردند. اما به راستی این چگونه پیامبر الهیست که آیاتش نیاز به اصلاح بشری دارد؟!
چرا جناب عبدالبها در نماز جماعت مسلمانان حیفا حاضر میشد ؟
نوشته شده توسط Super Userبریده ایی از خاطره یک مبلغ بهائی در این خصوص
بهائیت در ایران : مسیح الله رحمانی کسی است که به آئین بهائیت گروید و بعد از چندی با عنوان مبلغ ماموریت ترویج این آئین را دارا بود او بعد از مدتی بدنبال مشاهدات تناقضات متعدد در این آئین و البته رفتار رهبران آن از این آئین دروغین بازگشت و مجموعه خاطرات خود از دوره بهائیگری و مبلغ بودن را به رشته تحریر در آورد مطلب ذیل یکی از خاطرات اوست که به موضوع حضور جناب عبدالبها در نماز جماعت مسلمانان در بندر حیفا می پردازد. جناب رحمانی در این خاطره بزمانی اشاره دارند که برای ملاقات با عبدالبها به اسرائیل و بندر حیفا سفر کرده اند .
بهائیت در ایران : سید موسی اصفهانی از مبلغین بنام بهائیت بود که بعدها به اشتباه خود پی برد و از بهائیت روی برگرداند در کتاب خاطرات مسیح الله رحمانی از مبلغین بازگشته از بهائیت به نقل از جناب سید موسی اصفهانی در مورد مبلغین بهائی و تقسیم بندی آنها آمده :
بهائیت در ایران : رهبران بهائی از حدود 100 سال پیش برای نوشتن تاریخچه دوران بابی و بهائی در تکاپو بوده اند.اولین تلاش در این زمینه نوشتن 1 متن تاریخی - تخیلی توسط عباس افندی (متولد 1260 قمری = 1844م و متوفای نوامبر 1921 ) بود.او که در سنین طفولیت بهمراه پدر و خانواده از ایران خارج و هرگز به کشور بازنگشته بود، با رویاپردازی و در عالم خیال، در لباس جهانگردی که به ایران سفر کرده سعی میکند تا حوادث و وقایع دوران باب را انطور که مورد نظر بهائیان است بنویسد. متن فارسی" سفرنامه ... " در سال 1890 بدون ذکر نام نویسنده و بطور ناشناس چاپ شد...
کوتاه اما خواندنی :
بهائیت در ایران : جناب آقا سید موسی اصفهانی، از نخبه ترین مبلّغ های تهران و مشهد بود . آوازه او همه جا پیچیده بود و نزد بهائیان از احترام خاصی برخوردار بود ایشان در خصوص بازگشتگان از فرقه ضاله بهائیت به موضوع ردیه نویسان اشاره دارد . او معتقد است برخی از بزرگان بهائیت بازگشتنند اما با فشار تشکیلات بهائیات این امکان را نداشتنند که ردیه بنویسند . او نام نبیل زرندی را در این قسمت میبرد از ایشان در کتاب خاطرات مسیح الله رحمانی نقل شده است که :
از بدعت در اعتقادات تشیع تا ازدواج با محارم برای ازدیاد نسل...
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : ایدئولوژی فرقه ضاله بهائیت جدا کردن ملت ایران از روحانیت و مرجعیت و مشغول ساختن آنان به اصول بدعتگونه در مذهب تشیع است. جداسازی ولایت از مرجعیت و دین از سیاست، آزادی فحشا و بیبند و باری و پیوستن به مکاتب سکولار.