مقالات بهائیت (3597)
بهائیت در ایران : به نظر میرسد استفاده سریالی از سوژه ای بنام تعطیلی مغازه بهائیان پایانی ندارد رسانه های اطلاع رسانی فرقه ضاله بهائیت هفته گذشته در مطالبی با اشاره به تعطیلی برخی اماکن مربوط به پیروان این فرقه در کرمان، سعی در تخطئه دستگاه انتظامی و قضایی استان داشت.
بهائیت در ایران : فرقهی ضالهی بهائیت بر خلاف ادیان الهی که دارای پایگاه مردمی بودند؛ همواره چهرهای وابسته به دولتها و ابرقدرتها داشته است. رهبران این فرقه همچون مار، با تغییر قدرتها، بلافاصله پوست انداخته و چرخش صدوهشتاد درجهای از خود نشان دادهاند؛ شاید یکی از این چرخشهای صد و هشتاد درجهای و پوستاندازی رهبران این فرقه را بتوان در تغییر استراتژی ایشان از دولت عثمانی به استعمار انگلیس، ارزیابی نمود.
بهائیت در ایران : تا کنون هر آنچه در رابطه با بهائیت درج شده ترور ، کشتار مردم بی گناه ، تلاش جهت فریب شهروندان ، جمع آوری اطلاعات و انتقال آن به بیت العدل و رسیدن این اطلاعات به میز ایران سرویسهای اسرائیل و امریکا و.... بوده است . اما یک کارکرد دیگر بهائیان در ایران سرقت آثار باستانی و انتقال آن به موزه های شخصی و غیر شخصی امریکائیان و ... بوده است اموالی که در تمامی ممالک دنیا بعنوان ثروت ملی محسوب میگردد . اعضای فرقهی بهائی، زیر چتر دولت آمریکا، اقدام به غارت آثار باستانی ایران و انتقال آنها به آمریکا مینمودند.[1] اسناد حاکی از آن است که رهبران فرقهی بهائی، از این تجارت پرسود بینصیب نبوده و سرقت این آثار، با هماهنگی ایشان صورت میپذیرفت.
بهائیت در ایران : میرزا حسینعلی بهاءالله که فرقه ضالّه بهایی خود را پیرو او میدانند، در سال 1233 هجری ( دوسال قبل از تولد علی محمّد باب) در تهران متولد شد،او در تحت کفالت پدرش میرزا عباس معروف به میرزا بزرگ نوری مازندرانی بزرگ شد، و نظر به این که میرزا بزرگ در دستگاه حاکم تهران سمت منشی گری داشت، او از لحاظ مادّی در رفاه کامل به سر می برد، روی این اساس، حسینعلی بهاء در خانواده ثروتمندی بزرگ شده است و طبیعی است، حتماً در همان اوان کودکی برای تحصیل به مدرسه گذارده می شود.
بهائیت در ایران : صرف نظر از هرکونه گرایشات سیاسی این مجله ، در بیستمین سال چاپ آن ( شماره 4 تیر ماه 1346 ) شرح حالی به قلم خود آیتی آورده است که عینا آن را در ذیل می آوریم:
بهائیت در ایران : یکی از سخیف ترین اعتقادات بهائیت و بابیت اعتقاد به اله بودن باب و حسینعلی نوری است علی محمد باب ادعا کرده است که رفیع ترین مراتب حقیقت یعنی الوهیت در او حلول کرده آن هم حلولی مادی و جسمانی،این اعتقاد بهائیت با مبانی تمام ادیان آسمانی در تضاد می باشد زیرا الوهیت مختص حضرت حق، پروردگار است و در این مقام هیچ کس و هیچ چیز با او شریک نیست.
بهائیت در ایران : ظهور و بروز فرقه ها در یک منطقه جغرافیائی به چندین عامل موثر وابسته است که از آن جمله میتوان به حضور رهبران فرقه در آن منطقه به هر دلیل اجبار یا اختیار ، تردد پیروان فرقه ها در منطقه به دلیل تجارت یا سیاحت و یا سکونت ، نزاعها و کوچ اجباری وجود پیش زمینه های اعتقادی برای گرایش به فرقه و .... را نام برد در این مطلب کاملا مختصر و مفید به ظهورو بروز فرقه ضاله بهائیت در منطقه همدان در غرب ایران میپردازیم .
کوتاه خواندنی
بهائیت در ایران : در یکی از برنامههای شبکهی تلویزیونی «نوین تی وی» وابسته به فرقهی بهائی، به موضوع دین و دینستیزی پرداخته شد. کارشناس برنامه طبق معمول پس از یک مقدمه با بیان اینکه جنگهای صلیبی هرگز درس عبرتی برای بشر نشدهاند، مدعی شد که تاریخ بشر، با توقعی که از بشر متمدن امروز میرود، هیچگاه سیاهتر از دوران امروز نبوده است.