مقالات بهائیت (3597)
فرقه ضاله بهائیت ، ازمنظر انحرافات عیان و پنهان ( بخش اول )
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : تحقیق پیرامون ظهور و بروز بهائیت توسط محققین و پژوهشگران بسیاری انجام گرلفته است مطلب ذیل نمونه ای از این تحقیقات است که توسط محقق گرامی کیوان گیتی نژاد ( حیدری ) انجام گرفته و در سه بخش در اختیار کابران گرامی قرار داده میشود .
بهائیت در ایران : کانال تبلیغی بهائیت در پاسخ به اینکه به چه کسی باید بیشتر محبّت کرد، با نقل جملهای از پیشوایان این فرقه، مدعی شد که غیربهائیان در این خصوص در اولویت هستند. به نظر میرسد این کانالها و مدیران آن اساسا با ابتدائی ترین اصول شخصیتی رهبران بهائی و البته دستورات آنها آشنائی نداشته و علنا تناقض که نه دروغگوئی را در پیش گرفته اند . این مبلغین اطلاع دارند که غیربهائیان از دید پیشوایان بهائی از کمترین ارزشی برخوردار نبوده و مدام به آنان توهین میکردند و آنها را .... خطاب میکردند ، حال چگونه با این نگاه صریح و بی شرمانه رهبران بهائی ، این مبلغان در تلاشند این دستورات را ندیده و نشنوند به نظر میرسد تنها جنبهی تبلیغی دارد.
بهائیت در ایران : کانال تلگرامی تبلیغیِ بهائیت، در پاسخ به اینکه از 24 امامی که عبدالبهاء به آنها وعده داده، چه خبر؟! پاسخ گفت: «ديانت (فرقهی) بهائی حتی يک امام هم ندارد. تنها چيز مشابهی که در آثار حضرت عبدالبهاء با اشاره به عدد 24 ذکر گرديده، 24 پير است که توضيح زيادی هم در مورد آن داده نشده و به هريک از بزرگانی که نقش برجستهای در پيشبرد آئين الهی داشتهاند اطلاق گرديده». این در حالیست که جناب عبدالبهاء در مفاوضات خود، صراحتاً از 24 پیشوای بهائی و سلطنت آنان سخن گفته است.
بهائیت در ایران : مطالب متعددی در حوزه قیامت و نگاه بهائیت به آن تا کنون در پایگاه درج شده است . آنچه مسلم است علیرغم تائید و تاکید ادیان الهی به این مهم فرقه بهائیت آنرا انکار مینماید . اعتقاد اجمالی به معاد و رستاخیز، از جمله مسائلی است که پیروان ادیان الهی را با یکدیگر مشترک ساخته است. اما فرقهی بهائیت بر خلاف ادیان الهی، معاد موعود ادیان الهی را منکر شده و تفسیر بیسابقهای از آن ارائه داده است. حال آنکه مخالفت با این اصلِ مشترک همهی ادیان الهی، در تعارض با ایمان به خداوند است.
بهائیت در ایران : اولین ادعای بابیت در بدشت نسخ اسلام بود که توسط طاهره قره العین علنا اعلام و بعد از آن اتفاقات مقابله با حکومت توسط بابیان در مناطق مختلف کشور آغاز شد . بر همین اساس است که مبلّغان بهائی مدعیاند با توجه به مقتضیات هر زمان، لازم است دینی جدید بیاید. در پاسخ میگوییم یکی از علّتهای تجدید رسالت، تحریفهایی بود که در آموزهها و کتاب مقدس پیامبران پیشین صورت میگرفت، که اسلام و قرآن از آنها مصون مانده اند . بعلاوه در اسلام یک سلسله اصول کلی تعیین شده که جزئیات آن بر اساس نیازمندیهای هر عصر تعیین میشود.
بهائیت در ایران : پیامبر خود خوانده بهائیان، در حالی تمامی آیات محکم قرآنی در خصوص وقوع و ویژگیهای قیامت را مورد تأویلهای بیپایه و اساس خود قرار داده که پیروانش را از هرگونه تأویل سخنان سر تا پا اشکال و متناقض خود، نهی کرده است! سرکردگان بهائی در عوض تأویل آیات صریح و روشن قرآن به معنایی خلاف ظاهر، خود پیرامون سرنوشت ابدی انسان، به چند جملهی مُبهم اکتفا کردهاند.(1)
تکلیف رهبری در بهائیت آیا همان شد که جناب عبدالبهاء پیش بینی کرد ؟
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : بارها در اینخصوص مطلب درج نموده ایم اما به نظر میرسد تکرار این موضوع برای پیروان فرقه ضاله بهائیت مفید باشد . از آنجهت که تکلیف خود را بدانند . در الواح وصایای عبدالبهاء، دو رکن جدا نشدنی برای رهبری جامعهی بهائیت، به نامهای «بیتالعدل و ولیامر» تعیین شده است. عبدالبهاء وظیفهی بیتالعدل را قانونگذاری در امور غیرمنصوص و وظیفهی ولیامر را ریاست بر آن تعیین کرده است. اما اینک که تشکیلات بهائیت از وجود ولیامر تُهی است، بیتردید مشروعیت نهاد بیتالعدل زیر سوال است .
بهائیت در ایران : بهائیان در خصوص لفظ خاتم در آیهی 40 سورهی احزاب، مدعیاند که خاتَم، به معنی زینتدهنده و یا تصدیق کنندهی انبیاء پیشین و نه آخرین آنهاست. این در حالیست که: اولا: کلمهی خاتم با هر اعرابی به معنای «ما یختم به» میباشد. ثانیا: استعمال لغت، در غیر معنی حقیقی آن است. ثالثا: پیشوایان بهائی بر خاتمیت پیامبر اسلام اعتراف داشتهاند.